Custom 97 Heritage Softail

• Silnik Evo 1340->1400, moc ok.. 88 HP, przyspieszenie 0-100 km/h 3,8 sek.
• Wałek rozrządu Crane Fireball 310
• Tłoki KB Pistons pasowane na 0,02 mm
• Popychacze hydrauliczne Crane
• Popychacze regulowane Crane
• Planowane głowice z polerowanymi kanałami
• Breather Valve (koło odmy w rozrządzie) Jims
• Zapłon Ultima (Dyna 2000i)
• Gaźnik Mikuni HSR 45mm
• Zaciski chromowane przód JayBrake 6 tłoczków, tył Ultima 4 tłoczki
• Koła Ultima 80 szprych
• Szprychowane polerowane tarcze hamulcowe + szprychowany chromowany pulley
• Siedzenia na zamówienie Patryk, Kult Motor DPR
• Wydech Cycle Shake strojony
• Osprzęt kierownicy z hydraulicznym sprzęgłem Harley Davidson
• Przewody hydrauliczne w oplocie Ultima
• Chromowane dodatki Harley Davidson/Kuryakyn
• Sprzegło Harley/BDL/Screamin Eagle z modyfikowanym dociskiem
• Pneumatyczny klakson

Engine Evo 1340->1400, 88 HP, acceleration 0-100 km/h 3,8 sek.
• Crane Fireball 310 cam
• KB Pistons very tight 0,02 mm
• Hydraulic lifters Crane
• Adjustable pushrods Crane
• Ported and milled heads for better compressoin ratio
• Breather Valve Jims
• Ignition Ultima (Dyna 2000i)
• Carburetor Mikuni HSR 45mm
• Brakes, front chromed JayBrake 6 pistons, rear chromed Ultima 4 pistons
• Wheels Ultima 80 spoke
• Custom spoked pulley and brake rotors
• Custom order seats Patryk, Kult Motor DPR
• Exhaus Cycle Shake tuned
• Chrome handlebar equipment with hudraulic clutch Harley Davidson
• Braided brake lines Ultima
• Chromed accessories Harley Davidson/Kuryakyn
• Primary Harley/BDL/Screamin Eagle with modified pressure plate
• Pneumatic horn